Varianta ocolitoare a Bârladului a depășit 50%
Bârlădenii urmăresc fiecare pas care se face în evoluția variantei ocolitoare a Bârladului.
Interesul mare pe care îl au cei din conducerea orașului Bârlad este datorat faptului că în vara acestui an a debutat un alt mare proiect la Bârlad, cel de Mobilitate Urbană, cu un buget aproape la fel de mare ca cel al variantei ocolitoare. Iar durabilitatea covoarelor asfaltice ce vor fi turnate în cadrul acestui proiect depinde de traficul auto care va rula pe străzi.
Dacă mașinile de tonaj greu nu vor fi scoase din oraș, noile straturi asfaltice vor avea de suferit.
În momentul de față stadiul lucrărilor a depășit 50%. Pe traseul de 11 kilometri al variantei există șase poduri și pasaje; toate au fost ridicate și se lucrează la ele; constructorii spun că acestea sunt cele mai grele lucrări din cadrul investiției, pentru că execuția necesită foarte mult timp, migală, tone de fier beton și de ciment; în limbajul lor de specialitate, se numesc “lucrări de artă”.