Noile stații inteligente sunt dotate cu Pentium IV
Prima stație de autobuz a fost montată în fața Complexului Comercial Unic.
Azi, am vrut să testăm stația inteligentă și am rămas „inteligenți” la cât de bine funcționează aplicația.
De fapt, nu o putem numi stație de autobuz, deoarece nu trec autobuzele pe acolo, ci doar microbuze. Poate vor trece astea noi – electrice anunțate de peneleu în conferință de presă.
Oricum niciunul din oamenii ăștia care se laudă cu achiziție de autobuze nu au autilizat un mijloc de transport în comun în ultimii ani!
E mai ușor și comod cu mașina personală, din păcate nu toți dispunem de luxul acesta și nici nu ne putem permite toți să asfixiem planeta asta.
Autobuzele care circulă spre cartierul Dărmănești au altă rută, ele circulă pe bulevardul Decebal apoi la sensul giratoriu de la Spitalul Județean, fac stângă pe strada Orhei.
Poate, în viitor, vor trece și autobuzele pe acolo pentru a putea să-i păstram numele de stație de autobuz.
Componente din anul 2000
După prima navigare prin softul stației, am observat că rulează foarte greu și este dificil să o controlezi.
După părerea noastră, credem că unitatea centrală a stației „smart”, este dotată cu un procesor pentium IV si 128 MB de RAM cu un hard disk pe IDE , pentru cei care nu se pricep la acest domeniu, componentele unității centrale sunt din anul 2000.
Învățăm împreună limba arabă
Am mai observat că domnul primar Carabelea, dorește să ne adaptăm noilor vremuri și să învățăm limba arabă sau chineză. Cine știe ce fel de imigranți vom găzdui în viitor, administrația se adaptează din timp, să nu fie cumva prinși pe nepregătite ca atunci când vine iarna, pe neașteptate!
Am observat cuvinte netraduse, care ar părea fi în limba arabă, sau poate chiar chineză. Nici noi nu suntem specialiști.
Există posibilitatea ca furnizorul stației să fi cumpărat softul din China, iar din cauza grabei domnului primar, să nu fi avut timp să îl traducă complet pentru a fi dat complet în utilizare.
Dacă pe stradă ar fi fost liniște și în momentul navigării rapid prin tot meniul, sigur am fi auzit cum hard disk-ul unității „troncănea” din cauza supra-solicitării.
Cât costă o unitate centrală
În bugetul de 30.000 de euro cât a costat doar stația inteligentă, în maxim 1000 de euro ( și mai putin ), s-ar fi putut cumpără o unitate centrală foarte bună, care ar fi făcut navigarea ușoară prin aplicația instalată tradusă incomplet, și mult mai rapidă.
Problema cu încărcarea dificilă a hărții și a restul opțiunilor ar putea fi și de la rețeaua de internet, o infrastructură care costat o altă sumă 30.000 de euro.
După finalizarea instalării tuturor celor 80 de stații, toată infrastructura nu va face față și sigur undeva totul va ceda!!!!
Suntem curioși să cunoaștem configurația unităților centrale ce sunt montate în stațiile de așteptare, poate putem da un sfat despre ce componente ar fi bune pentru a rula totul cât mai bine. Și să aflați și dvs pe ce s-au dus banii!
Turiștii vor căuta în ziar stația inteligentă
O dobitocenie mai mare ca asta nu prea am mai văzut de ceva timp. De fapt, scuzați-ne și la Roman, au pus mai marii notabili o toaletă publică smart care arată așa.
Romașcanii confundă toaleta publică modernă cu spatele Casei de Cultură
Stația Smart care a fost montată, a fost pusă și cu gândul la turiștii ce ne vizitează orașul. Turișii ar putea găsi stația asta doar în ziar. Nu vine se pare de-a dreptul SMART?
Voivă dați seama că în tot bugetul ăsta imens alocat, toate statțiile astea inteligente nu au bani și pentru google maps, sau cine știe – vor mai cere niște bani și se va aloca si pentru Google Maps.
Piatra Neamț este departe de a deveni un Smart City. Mult prea departe!!!
Administrația locală este în urmă cu tehnologia și nu este pregătită pentru a ține pas cu ea. Dar, este în pas cu vremurile! Adaptabili, și las că merge și așa! Cine se opune?
Instagram InfoNeamț