E.ON suspendă postările pe Facebook și Instagram
Prima companie românească care se alătură campaniei de boicotare a publicității pe Facebook este E.ON. Aceasta a anunțat că suspendă publicitatea și postările pe Facebook și Instagram.
„La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării. De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram. Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram până la o notificare ulterioară. Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, a transmis furnizorul de gaze printr-un comunicat de presă, potrivit Adevărul.
Campania „Stop Hate for Profit” a fost lansată în urma morții lui George Floyd, avînd ca scop eradicarea discursurilor care incită la ură în spațiul public. Ford și Adidas au anunțat la începutul acestei săptămâni că vor încheia parteneriatele cu Facebook, alăturându-se și corporațiile Honda, Verizon și Unilever.
Până în prezent, au mai suspendat temporar publicitatea pe Facebook companiile internaționale Starbucks și Coca-Cola.
Sursa foto: https://www.cityam.com