CEC Bank a lansat pachetul ”Bun venit”

CEC Bank a anunțat astăzi, 12 martie, că lansează procesul de contractare online, la distanţă a serviciilor bancare, prin lansarea pachetului ”Bun venit”. Un client îşi poate deschide conturi 100% online la bancă, din ţară sau din străinătate.
”Extinderea serviciilor şi a bazei de clienţi inclusiv prin atragerea de clienţi la distanţă, din România şi din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiţii de piaţă. Deschiderea conturilor de la distanţă, 100% online, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este parte din soluţia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă preţioasă”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank.
Banca informează și că „pentru deschiderea de conturi de la distanţă, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea actelor de identitate cât şi pentru recunoaştere facială, dar şi pe o verificare personală, realizată de către angajaţi ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanţă a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atât resurse interne, cât şi servicii specializate din surse externe, precum soluţiile pentru recunoaşterea datelor şi pentru recunoaştere facială”.
CEC Bank a colaborat cu FintechOS, start-up românesc, pentru serviciile de inrolare online.
Sursă : a1.ro.