Campania “Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți” desfășurată de polițiștii nemțeni
Prin campania intitulată „Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți”, Poliția Română și CFR încearcă să-i convingă pe tineri că un selfie făcut pe o garnitură de tren s-ar putea să fie mortal.
Poliția Română și C.F.R. Călători, împreună cu Mercury 360, au lansat Campania “SELFIE-UL PE TREN NU IA LIKE-URI, IA VIEȚI”, campanie de prevenire a accidentelor produse prin electrocutare, în zonele feroviare.
La nivelul județului Neamț, vagonul de persoane pus la dispoziție de Compania C.F.R. Călători, vagon personalizat cu însemnele campaniei (vizual și mesaj), este prezent în perioada 14 – 27 septembrie, în stația C.F.R. Roman, pe traseul trenului București – Suceava.
În acest sens, polițiștii Compartimentului de Analiză și Prevenire a Criminalității din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Neamț și cei ai Biroului Județean de Poliție Transporturi Neamț au organizat evenimente publice în stațiile C.F.R., astfel încât adolescenții și tinerii să înțeleagă mai bine care sunt riscurile la care se expun atunci când încearcă să realizeze o fotografie pe tren sau când nu respectă regulile de conduită în incinta stațiilor de cale ferată, triajelor și zonelor adiacente.
Sursa: IPJ Neamț